Sidlista

söndag 10 april 2011

En grimas om dagen...


...är bra för magen! Ja det vet jag ju inte om det är sant men jag och minsta killen älskar att göra grimaser, tillsammans eller åt varandra, ofta när jag lämnar honom på förskolan gör vi grimaser genom fönstret istället för att vi vinkar! :)


Härliga Sassafras-papper från Ellie's Tale och Starters med rutor och remsor. De fina pappersremsorna längst ner på papprena är perfekta som extra detaljer.


Ovan ser ni också hur jag använt de söta stickersvimplarna och dekorationsbårderna. Det blir snyggt att vika upp vimplarna lite tycker jag!


Jag tog också den fina spetsen från Prima och hängde upp som ytterligare en vimpel! På bakgrunden har jag mistat med den härliga färgen Starfish!

Även bokstäverna är Sassafras Lass och de är så läckra men platta, så jag låter bli att trycka dit dem utan låter de sitta lite omlott och lite löst:



1 kommentarer:

Annette sa...

Snyggt! Och smart idé med bokstäverna. Jag använder sällan stickers, just för att det blir så platt, men så här blev det ju liv i layouten i alla fall!

Så ni gör så :) När barnen inte ville bli lämnade på förskolan när de skolades in, brukade jag hoppa upp och slå ihop klackarna, ett "Stina-hopp". Nu måste jag göra det varje dag...