Sidlista

lördag 30 april 2011

Grattis till en bilintresserad

Min pappa har blivit pensionär och jag har gjort ett kort till honom, där jag försökt hålla det lite mer maskulint. Och eftersom pappa gillar bilar, blev temat givet:

Pappret kommer från Bo Bunnys läckra Timepiece-kollektion. I kanterna har jag klarembossat med Vildas Bård Steampunk. Bilkollaget kommer också från Vilda, och i kanterna stämplade jag återigen med bården fast i rött Distress Ink (Aged Mahogany), och färgade kanterna lite smutsbruna med Frayed Burlap.

Mycket sparsamt dekorerat med en 3D-lackad sticker från gömmorna, en pebbles-sten från Prima, brad från Crate och metallranka.

En närbild på embossingen. Jag blev riktigt nöjd med kortet, som känns både enkelt och välarbetat på en och samma gång!

4 kommentarer:

Malin sa...

Ja, det var verkligen fint.

Anna Maria Niia sa...

Så snyggt Emma!!!

Unknown sa...

Å så fint!

Jasmine - säljer handgjorda kort sa...

Enkelt, men snyggt. I min smak, absolut! ;)