Sidlista

onsdag 18 maj 2011

Morsdagskort med Tags och Tilda


I år tänkte jag försöka vara ute i god tid med morsdagskortet, så nu har jag knåpat ihop ett till en mamma i alla fall. Det blev ett "double tag card", helt enkelt ett kort med dubbla tags i och plats för 2 presentkort.

Den mallen jag hittade och har använt mig utav, ser ungefär ut som det här kortet jag har gjort, men jag har ändrat den lite. Dels så har jag satt två fickor på mina tags, så att man kan stoppa i presentkort, och så har jag även gjort så att det går och öppna och skriva en hälsning i kortet.

Här ser ni insidan på kortet och de två tagsen. Pappret jag har använt är Primas Madeline. På fickorna som sitter på tagsen har jag stämplat lite (stämplarna från Pink Paislee kommer in till shoppen igen, men det finns en hel del andra läckra stämplar.)

Söta Tilda fick vara med på det här kortet också, det är så roligt att färglägga, och hon blir så fin. Den turkosa duken, och stickers kommer från Webster's Pages läckra kollektion Ladies & Gents. Mums!

Så har jag ju använt den fina Martha Stewart stansen som Emma har och lite prickigt band.

Kram Nilla

2 kommentarer:

LisaVeronica sa...

jag har lagt märke till att du är ett riktigt proffs på mycket må jag säga! bra gjort!!! :)

Zima sa...

Vilket fint kort! Gillar kombinationen med det bruna och dova kortet mot Tildas färgglada outfit och den härligt turkosa cirkeln bakom.