Sidlista

torsdag 2 juni 2011

Gosigt med Prima

Jag har en supergo katt som jag ibland bara måste scrappa bilder på :) Jag tyckte Primas papper Botanical passade fint, då jag ville ha en mjuk myskänsla över layouten. Dessutom är pappren så användbara, då baksidorna ofta har ett mer diskret mönster än framsidorna. Då kan man blanda utan att det blir "för mycket":

LänkPappren är "grundade" med ljus turkos och rosa Glimmer Mist, och gnuggade här och där och i kanterna med Distress Ink Victorian Velvet och Tumbled Glass. I layoutens hörn har jag stansat med hörnstansen från en av Marthas Punch all around the Page Set. (Fjärilen är utklippt från ett BoBunny-papper från gömmorna).

En del av en Prima-swirl tillsammans med vackra Prima-blommor, som jag skördat ganska friskt med över layouten.

Här syns en berlock/charm i form av ett stort hjärta med krona på, som är en favorit.

Jag använde också Primas Vintage Trinkets metallblomma och en berlock, som jag fyllde med dels små pärlor från smyckestillverkningen, dels en sticker med bokstaven "M" som i Moa. Jag aAvslutade med tjockt av Crackle Accents.

I övrigt dekorerat med Tim Holtz tejp, lite spets och en knapp från Webster's.


0 kommentarer: