Sidlista

fredag 15 juli 2011

Ännu en gäst hos oss i sommar!

Idag presenterar vi med glädje vår andra gästdesigner i sommar, nämligen Cecilia/CillaT! Nu får hon berätta lite om sig själv och visa sin första layout för oss! / Emma

Oj så glad jag blev när Emma frågade om jag hade lust att vara gästdesigner hos Scraplagret under ett par sommarmånader, så att ordinarie DT kunde få lite semester :) Scraplagret är inte vilken scrapbutik som helst för mig, jag älskar nämligen sortimentet och Emma har gjort starkt intryck på mig – så proffsig och ödmjuk, en oslagbar kombination. Sen att det är lite läskigt att hamna med så duktiga designer som butiken har får jag ta, det blir en utmaning!

I det härliga kitet som Emma skickade fanns det massor av papper från Sassafras Lass, mängder av cardstock, alfabet, spetsar och ljuvliga blommor.

Jag älskar de gröna och gula nyanserna i Sassafras papper och Emma har matchat ihop så fina cardstocks till.

När min yngsta dotter tog studenten var hennes äldsta barndomsvän med på mottagningen. När de träffas är det alltid glädje och ljus så det fick en sol representera. Solen är klippt på frihand och dekorerad med Prima-spets och stickers från Sassafras.


Körsbärs- och Prima-blommor passar så fint ihop med tygknapparna. / Cilla

Kika gärna in i Cillas blogg för massor av inspirerande kreativitet! / Emma

5 kommentarer:

Jenny Svensson sa...

Välkommen som gästdesigner! Din layout är helt underbar! Den där solen är verkligen pricken över i.

Outi sa...

Underbar LO! Din inramning av fotot är så fint med alla papper och blommorna!!!

Kram, Outi
http://pappersgalen.blogspot.com/

Cina99 sa...

Jättesnygg layout! Solen är underbar :)

Annette sa...

Håller med, det är en så vacker LO! Älskar sådana idéer som den med solen som symbol!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Tokfin sida vännen! Gillar verkligen texturen på solen du skapat med de olika lagren och materialen! Alla detaljer är så väl genomtänkta och man kan titta länge, länge på denna sidan!
Kram!