Sidlista

tisdag 23 augusti 2011

Cool kille...


...med solbrillor - det är min sommarkille det! Under semestern på campingen så fick barnen en extra peng att spendera hur de ville - Jonathan köpte ett par solglasögon som han gärna använder!


Som bakgrund använde jag "ABC" från Sassafras Starters-serie och byggde min layout utifrån solstrålarna!


Jag sprayade först rikligt med Midnight Blue Glimmer Mist, och tog även bort korken och sprätte ut färgstänk överallt. Det är sällan det blir för mycket tycker jag! :p


Till "solen" använde jag en orange blomma, en Sweet Treat Sticker från Sassafras Sunshine Broadcast och massor av guldiga halvpärlor till strålarna!


De härliga jeansblå stickersbokstäverna passade perfekt och längs kanten remsor från pappren i serien Sunshine Broadcast.


Kalenderlappen ovan är utskuren från det här pappret och fick samsas med stickers och en bård.


0 kommentarer: