Sidlista

söndag 30 oktober 2011

Happy Holidays

Idag har jag knåpat ihop en 8-kantig presentask med kort till. Echo Park Paper, Season´s Greetings, heter dessa underbara papper som jag har använt.

På toppen av presentasken har jag stansat ut gröna blad i massor och så dekorerat med vita körsbärsblommor, en stor vacker ros och så en rosett i brett sammetsband.

En liten etikett som jag har stansat ut med en Nellie Snellen Die, och sen stämplat med stämpel från EPPs julstämpelset. Runt kantern har jag använt en vit penna för att få en fin söm.

Det mönstrade pappret har jag stansat kanten på, som ni kanske har sett så har Emma har flera vackra kantstansar i sitt sortiment.


På kortet har jag använt stickers från EPP-serien, mer gröna blad, vita pärlor och så den fina snöflingan i metall som jag har lagt ett lager glitter på, för att få den lite frostig.


Happy Holidays!


2 kommentarer:

Malin sa...

Skit vad läckert!!

Anna sa...

haha, borderline=P Vart hittar man sådant kort? =)