Sidlista

onsdag 9 november 2011

Kit Club november 2011


Nu när jag hoppas att alla har sina kit så tänkte jag fresta er andra med hur Kit Club med Add-On för november såg ut:

Shabby-kitet innehöll papper från Tim Holtz...

... och en del av hans dekorationer, såsom stickers och alfabet...


... blandade blommor och löv från bl a Prima, resin och fjäril från Prima, spets från Webster's...

... och Primas tofsband samt små kugghjul från Tim Holtz igen.


Colorful-kitet innehöll Basic Greys papper Picadilly:

... med matchande stickersark, dels ett med bokstäver och dels ett med olika motiv...



... blommor, säckvävslöv, Webster's spets och bollfrans, welldekorationer och strassbrads:

... och några av de fina matchande knapparna med tryck:



Jag hoppas du som beställde är nöjd :) För dig som vill förnya din prenumeration, eller om du vill börja eller prova på, så behöver vi din order senast den 21:a november för att du ska få kitet för december. Här kan du beställa.

Välkommen med din order!


3 kommentarer:

Tinto sa...

Är det omöjligt att köpa novemberkitet? :)

pojjo sa...

Åhhh det var HELT i min smak... Men jag får återkomma när jag fått veta om jag får sjukersättning eller ej *ler*
Tack för super snabb leverns ;D

Emma sa...

tinto: Kiten görs endast i det beställda antalet, så tyvärr finns det inga fler :( Men du är hjärtligt välkommen med order inför december! Du kan se hur kiten sett ut om du klickar på kategorin Kit Club här i bloggen.

pojjo: Såg ditt fina kort du gjort av pappren. Underbart :)