Sidlista

onsdag 18 januari 2012

Salig blandning av Crate och Glitz

Nu var det länge sen jag scrappade något med mina mysiga små vänner, så nu vad det dags att plocka fram några söta foton på lilla Tyra som sover på favoritfilten. Jag har mixat material från mestadels Crate och Glitz senaste kollektioner:


Jag gillade kombinationen av klart rosenrosa cardstock och det klarblå pappret från Crates kollektion Random. Känslan blir sprudlande och gör mig glad! Dekorerat i en salig blandning av band, tyll och stämplar från Glitz tillsammans med knappar och stickers från Crate. Bokstäverna kommer från Prima...


... liksom blomma och bling.


Pink Paislees träbokstäver är en favorit just nu, och de blir så himla snygga om man sprayar dem med Glimmer Mist. Det är svårt att visa på bild, men trä ger verkligen rättvisa åt Glimmer Misten då allt glimmer sugs in och det skiner ikapp med solen :) 

Speciellt snyggt tycker jag det blir med de mer täckande Chalkboard-misterna. Prova du med, du kommer inte bli besviken på resultatet!