Sidlista

torsdag 23 februari 2012

Spellbinder förvaring

Jag har äntligen fixat i ordning mina Spellbinders dies som åkt runt i förpackningen man får då man köper dem. Jag hittade en mall hos Ziro, som jag tyckte var suverän att följa. Lätt och snabbt gick det, skönt att slippa tänka så mycket. Hon använde en pärm till sina, jag tog fram min BIA.


Framsidan är slät då den ska tas upp och ner i lådan. Jag har använt Magnolia Sweet Crazy Love papper Vintage Plum. För att det skulle hända något på framsidan satte jag ihop spillbitar som jag stansade i bian. Dessa papper är båda från Magnolia de med, Vintage Pink och Paris Pink Peony.

Bokstäverna är från ett ark från Tim Holtz Idea-ology.

Såhär ser det ut inuti, enkelt men så bra. Jag har skrivit hur många jag har, det är lättare att ha koll då.

Ja detta var några sidor, alla är nog ej så kul att se på. Vill du köpa Spellbinders så finns de här.

.

4 kommentarer:

Anette sa...

Så snyggt! Jag har något liknande och det funkar bra.

HeleneV sa...

Vilken bra idé! Tack för inspirationen! Hur sitter diesen fast på sidan? Är det med avtagbar tejp eller något annat?

Stephi sa...

Det är magneten från bilkörnings skylten som håller dem kvar. Kolla gärna i Ziros blogg, den är länkad högst upp i inlägget.

HeleneV sa...

Nu är jag med! :) Hade missat länken till Ziro. Tack för ditt snabba svar. :)