Sidlista

torsdag 22 mars 2012

Ditt underbara leende

Idag visar jag en layout med tre av mina stora kärlekar! Min dotter förstås och sedan tissue tape och doilies! De är så lätta att piffa upp ett projekt med!

Papprena jag använt är från Pions Sagan om Våren och består av fyra matchande mönster på samma ark.

Den uppmärksamma ser kanske att de bruna bitarna, med den populära bannerformen, är längre än 15cm, hur har detta gått till? Jooo, jag erkänner att jag fuskat och delat på dem bakom fotot, allt för att spara lite material! Så busig får man väl vara! Jag har även klippt ut en fin tag från det tillhörande tagsarket.


Blomman är från Prima, som det lilla alfat och det stora är från Basic Grey. Lite bling och utstansade fjärilar fick också plats. Det får iochförsig nästan alltid plats på mina alster!




Fjärilarna har jag fäst genom att häfta fast dem.


Fina blomman tillsammans med tejpen.





1 kommentarer:

Pysselbus sa...

FANTASTISKT fin!!!

Kram
Linda