Sidlista

torsdag 8 mars 2012

Grattis med Pion och Gorjuss

De små 6"-pappren från Pion Design blir så söta på kort. Jag bestämde mig för att göra ett grattiskort med Från Mitt Hjärta II-pappren i rött och rosa - en favvokombination :)



Flera av pappren är kombinera med utklippta fåglar och tags från de större arken. Det ljusa pappret är kantstansat med Marthas Swirling Lace. Jag har också använt lite frimärks-/skrivstilsstämplar tillsammans med Distress Ink Pad Aged Mahogany, en fin "gammelröd" färg. 




Små blommor och knapp från gömmorna, tillsammans med stämpeln Rose från Gorjuss, målad med Distress Ink. Vingarna är stämplade med Änglar från Inkido, som jag sen fäste bakpå flickan innan jag fäste alltsammans på kortet.


1 kommentarer:

Stephi sa...

men så fint att du använt ängel vingarna.Det kommer jag apa efter *ler*
Jättesött kort..som alltid då:-)