Sidlista

torsdag 19 april 2012

Crate Pretty Party och Story Teller!


Idag har äntligen Crates läckra nyheter nått till oss! Får vi härmed presentera de två nya kollektionerna Pretty Party och Story Teller:


Kollektionen Pretty Party är en tjejig och mjuk kollektion, med viss anknytning till party och kalas.




Till kollektionerna finns förutom papper matchande chipboard, knappar och stickers i form av bårder och alfabet.


Jag passade på att fota en del när vi packade upp. Såhär fina är pappren i verkligheten! 



Kollektionen Story Teller är lite tuffare med snygga kontrasterande färger och till viss del med resetema. Perfekta till t ex semesterlayouterna, men jag vill nog använda dem till mycket annat också.





Knapparna är som vanligt riktigt riktigt snygga - jag fotade dem då jag inte tycker produktbilden (t.v.) gör dem riktigt rättvisa.


Jag tror detta blir min favorit av kollektionerna faktiskt.. om jag måste välja :)


Samtidigt som Crates nyheter fick vi med några saker från Studio Calico i samma leverans. De passar speciellt bra till Story Teller apropå resetemat:


Jättesöta små figurer i trä, fina bulliga alfabetsstickers (finns även i "träfärg") och en fräsch mask som passar till mycket.

Här finns alla nyheter samlade. Välkommen in, och glöm inte bort att kika på Maja Designs nyheter som du kan förbeställa! Vi får dem imorgon eller i nästa vecka, och de skickas ut omedelbums de nått oss :)


3 kommentarer:

lykta sa...

Älskar, älskar, älskar Storyteller! Jag har längtat mig blå efter att den äntligen skulle komma! Och nu är den här, och snart i min brevlåda! :)

Linapyssel sa...

Yummy vad mycket fint:))

Zarah sa...

Ojojoj vad mycket mumsigt! Masken blev jag ju HELT kär i dårå...! :D