Sidlista

torsdag 12 april 2012

Min påskprinsessa

Det var påskfest på dagis häromdagen, och min dotter skulle minsann inte vara påskkärring, nej något så trivialt kan man inte vara. Påskprinsessa däremot var hennes melodi, så det fick det bli, med lila sjalett och rosa prinsessklänning. Vad gör man inte för att de små ska vara nöjda? Nåja, hon var nöjd med sin påskfest i alla fall, och ett halvdant foto lyckades mamman knipa med mobilkameran innan hon fick stressa iväg till jobbet.




Jag har använt papper från Reprints härliga serie Roses & Friends, samt en tag från ett av tagsarken som matchar flera av Reprints kollektioner. De stora, härliga blommorna är Metallique Iron från Prima, och utöver det har jag använt matchande cherry blossoms och tulips. Jag har dessutom klämt in ett litet Paper Doily Heart från Nellie Snellen och en resindekoration ur Window Shutters från Prima. Även alfabetsstickersen är från Prima.


1 kommentarer:

Stephi sa...

vilken bedårande påsk prinsessa! Jättefin LO