Sidlista

söndag 10 juni 2012

En till She art tavla...

... visar jag idag. Det är himla roligt att kladda och lägga lager på lager. Blir det fel är det bara att dutta färg på och köra vidare :-) Jag har valt att ha ett ansikte på henne.


Till denna tavla har jag använt Claudine Hellmuth Studio Gesso samt sprayer och stämplar från Dylusions. Just vingarna är från detta ark.



Övrigt material är: Svart och vit penna, Modeling paste, Mod podge/lack och akrylfärg. Jag har även använt en tidning och egna stämplar.


1 kommentarer:

Gertrud sa...

Jag följer med glädje det du gör. Jag har inhandlat lite material men vet inte hur jag börjar. Har tittat lite på nätet men jag undrar, när du säger att du går kurs hos Christy Tomlinson. Hur gör man det och vad kostar det?
gertrud.olofsson@telia.com Kram Gertrud