Sidlista

måndag 10 september 2012

Att resa...

....är alltid kul, här en tjej på väg på något spännande äventyr.

Det tuffa pappret jag använt är från Tim Holtz, Stash Destinations.


Riktigt tufft papper som jag först tänkte göra en plånbok utav. Träknapparna är från Prima, Sun Kiss.
Kakservetten är distressad i grönt och sedan stämplade jag med Dylusions stämpel Around the edge. Snöret längts ner är en av mina favoriter från butiken, finns i blått och brunt också. 

Den turkosa blomman är från Prima, löven är från Kort o Godt. Alfabetsstickers är verkligen bekvämt, tycker jag. Att slippa ta fram sin stansmaskin och börja greja med bokstäver. Dessa stickers kommer från Crate Story Teller. Till tjejens solglasögon har jag satt på lite Glossy Accents, från Ranger.



Here I come!



0 kommentarer: