Sidlista

fredag 19 oktober 2012

På utflykt


Nu har jag äntligen kommit igång med att göra layouter igen, det har varit lite tunt med det över sommaren men nu känner jag inspirationen komma tillbaka, speciellt med de underbara papprena från MME - Tangerine.


Jag gjorde en layout med flera lager och massor av dekorationer om vår årliga utflykt till den underbara tårtbuffén på Taxinge slott. Det är så vackert där på hösten och att promenera i slottsträdgården, leka i lekparken, kasta sten i vattnet och klättra i träd hör liksom till! 


Massor av härliga gula och röda toner på papprena, journalinglappar och fina chipboarddekorationer. Bokstäver från Prima och kanterna har jag färgat in med matchande Versa color cubes Scarlet.




1 kommentarer:

Stephi sa...

Jag tycker du är så himla duktig på Los. De är verkligen intressanta att titta på. Dessa papper passar dig som fisken i vattnet. Urfint!