Sidlista

torsdag 1 november 2012

Kavalkad för Jeja


Jeja/Jenny har slutat som designer för Scraplagret, och jag vill såklart visa vår tacksamhet för all den tid som Jenny varit med oss. Det är nu drygt 3 år sedan Jenny fick sitt första DT-paket (augusti 2009!). 

Nu är det ju inte så himla lätt direkt att välja ut några favoriter bland allt fint som Jeja gjort. Men jag vill ändå försöka mig på det, som ett sätt att visa hur glad jag är för att du designat för oss. Här kommer några godingar:



 




 




Jenny: Tack för allt du gjort för Scraplagret och kom ihåg att dina alster lever vidare i bloggen. Ta vara på din kreativitet och lycka till med vad du än tar dig för. Vi hörs :)

Kram Emma






1 kommentarer:

Jasmine sa...

Jenny är verkligen duktig på att skapa. Tack för att du länkade till hennes blogg så att jag kan fortsätta att njuta av det hon skapar.
Kram