Sidlista

måndag 24 december 2012

Lucka 24- Jul Box med godis

I dag är det julafton, dagen alla barn längtat efter. För idag kommer ju tomten. Jag ser själv fram emot ett gott julbord med nära och kära. Här nedan ser ni en julbox med skumtomtar inuti.


Jag tog en gammal låda som jag haft havregryn i. Jag måttade ett vitt cardstock och bigade det, i den form som lådan hade. En stor tea kopp fick bli måttet för hålet. Sedan målade jag en bas med en halvblank Akrylfärg. Då det torkat drog jag med en Distress Ink Pad i julfärg över hela lådan.
 
Nu gick jag lös med massa julstämplar från Dylusions. Både julkulorna och granbarren i 2 storlekar. De är nu på halva priset för den som vill hamstra upp till nästa jul.

För att kulor och barr skulle livas upp lite satte jag dit lite vita streck och målade med NeoColor II.
Löven blev till av en stencil som jag smetade Relief Pasta över, och sedan färglade med kritorna.

 


Granarna  i trä är söta och jag gillar att det är flera olika modeller och storlekar i förpackningen. Snöret finns i tre olika färger billigt i shoppen.



Nu önskar vi er alla en GOD JUL.


1 kommentarer:

rolex kopia sa...

Dessa något koniska underdialer svävar fake breitling som satelliter över framsidan av den utsatta, vackert öppna rörelsen, på fake tag heuer vilken laserablation har använts för att dekorera båda sidorna av den svarta fake cartier huvudplattan och broarna med realistiska 3D-avbildningar av månens yta. Från fake IWC ringsidan utförs effekten i en ljusare grå skugga och ekar upp utsikten över månen som fake panerai vi ser från jorden, medan baksidan, synlig genom ett tydligt safirfönster, är fake audemars piguet mörkare grått, aping den eponym "mörka sidan ”Som bara astronauter någonsin har sett personligen. Som man fake patek philippe kan förvänta sig kommer dessa realistiska måndetaljer att leva under en lupp och lägger till en hel del individualistisk fake klockor lador karaktär till Moonwatch.