Sidlista

söndag 6 januari 2013

Heart U 4ever

Jag fortsätter med mitt minnesalbum till kissen, och idag med bilder från soffmys och underbara pappren Soleil från Basic Grey (i samarbete med min gamla favorittillverkare Sassafras Lass). De passar så fint till glada minnen (och dessutom fick de stanna i REA-kategorin!):


Med flertalet av pappren, matchande cardstock och foton byggde jag upp grunden till layouten.


Dekorerat med härliga Basic Grey tyg- och pappersutklipp som kommer som en härlig godispåse, vimplar från ett MME chipboard-ark och Cabaletta-blomma. Jag använde en stor pensel och borstade blomman slarvigt med en dutt av Studio Paint Dab of Yellow.



Även bokstäverna och träknapparna kommer från Prima, och allt passade så bra med färgerna.



Jag har även stämplat lätt med Studio Paint och Dylusions bakgrundsstämplar på ett redan mycket mönstrat papper. Det ger en härlig dimmeffekt, och det blir nästan svårt att avgöra om det varit en del av designen innan eller ej. Jag gillar det!




0 kommentarer: