Sidlista

fredag 11 januari 2013

Litet kort med liten Tilda - Magnolia Mini World

Idag vill jag visa er ett kort som jag har gjort med en Mini-Magnolia. Kortet mäter bara 10x10cm.

Jag har färglagt den söta stämpeln med Distress Ink refill på akvarellpapper. Alla mönsterpapper kommer från Magnolia. Jag har använt ett 6"-papper (det rosa med vita hjärtan) samt tre olika 12"-papper. Under motivet, har jag skurit till ett mönsterpapper som jag har stansat kanten på med en fin kant-die med hjärtmönster. Den kommer också från Magnolia. 
Delar av en superfin swirl av rhinestones, som jag också plockat lös några stenar från. En rosa cherry blossom, två tulpaner och några delar av Vintage berries. Snygga och roliga stickersbokstäver bildar ordet "grattis". 

Insidan matchar framsidan. Det lilla hjärtat är det som blev kvar från den utstansade kanten på framsidan. 

Kram, 


1 kommentarer:

Pysselfröken sa...

Vilket sött litet kort!