Sidlista

torsdag 31 januari 2013

The best day ever!

Med Crate's On trend har jag skapat en layout med ett foto i färg, ibland kan foton i färg kännas röriga mot mycket mönstrade papper bakom men med en cardstock i vitt, mycket white space och en bestämd färgskala tycker jag att det funkade riktigt bra!


Jag byggde upp layouten bakom fotot med remsor av olika papper ur serien, journalinglappar och stänk av svart mist (skruva av korken och använd den lilla "slangen" och plocka upp färg med den och droppa ner på de ställen du vill ha droppar).


Fina dekorationer i form av chipboard och min journaling ser ni nedan. Jag måste tipsa om att du hittar hela den här serien: On trend till riktigt bra pris just och den är helt enkelt underbar och passar perfekt till lite våriga projekt!



0 kommentarer: