Sidlista

fredag 22 mars 2013

Edwin med påskblomma

Idag vill jag visa ett kort med den söta Edwin with big Daffodil från Magnolia. Jag har färglagt stämpeln med Distress Ink Refills. Till kortet har jag använt tre olika mönsterpapper från Magnolia och ett enfärgat cardstock i matchande grönt. Istället för en kantstans har jag här använt den snygga diesen från Magnolia, och skurit av yttre kanten. Jag har använt två utstansade "tags" för att få hela kanten. Motivet täcker "luckan" som blir mellan de båda utstansade delarna. Blandade blommor, liljor från Magnolia, Cherry Blossoms och en ros. Några blingstenar från Bo Bunny i hörnen vid blommorna. 

Till insidan så har jag använt samma mönsterpapper som till framsidan, och lämnat plats för en personlig hälsning på en bit vitt, slätt, cardstock. 

Närbild på det söta motivet. 

Tack för titten! 

Kram, 



0 kommentarer: