Sidlista

onsdag 13 mars 2013

Gammaldags kort med Prima

Idag har jag ett litet enkelt men sött kort att visa. Kulörerna i Divine kollektionen är verkligen fantasiska!
I botten har jag använt Envoy och sedan sytt en sick-sack söm. Sedan byggde jag olika lager av dies. Jag målade också en manilla tag i vitt med Gesso.
En av favoriterna, förutom blommorna då ;) är detta ur snygga band från Prima. Jag toppade rosetten med en söt knapp.
På det papper som heter Chanson finns massor av söta bilder som du kan klippa ut och använda som motiv!

Ni missar väl inte att vi ordnar en crop on line i Påsk! Emma har packat ihop ur fina tävlings-kit som man kan köpa. Det kommer att finnas många tävlingar att välja emellan men köper man kiten får man ännu fler att deltaga i!

Många kramar från Ullis/LillBlomman!


1 kommentarer:

Stephi sa...

Vilket gulligt kort, och du...inga blommor?!
Snyggt och kul idé att sätta Primabandet sådär.