Sidlista

fredag 19 april 2013

Magnoliakort med många stämplar

Oftast när jag gör ett kort, så använder jag bara en eller högst två stämplar. Till dagens kort har jag använt hela fem stämplar! :) 

Den söta Tilda with Corkscrews är färglagd med Distress Ink refill på akvarellpapper. Jag har klippt ut henne och fäst på distanskuddar uppepå Theatre Curtain. Vid sidan av motivet så har jag stuckit in en tag där jag har stämplat med Butterfly kit från Magnolia och ordet "Dream" från Prima Wishes and Dreams Cling mount stamp.  Tagen har jag stansat med hjälp av en die från Magnolia. Den fina rosa kanten runt kortet är också utstansad med hjälp av en Magnolia-die.Två olika mönsterpapper från Magnolia, i rosa. Cardstock från Bazzill. Pyntbär, stor ros, och pärlswirl som dekorationer. 
Kortet i halvprofil, där man också ser den matchande insidan. 

Tack för titten! 

Kram, 



0 kommentarer: