Sidlista

söndag 7 april 2013

Söta delar av dig

Kattgalen som jag är fortsätter jag scrappa bilder på kissar. De är ju mina bebisar :) Här har jag scrappat små saker som jag tycker är fina hos en av katterna, som hennes runda lilla mun och luddiga öron:


För ändamålet har jag använt Primas kollektion Divine och flera lager av de olika pappren. Det yttersta lagret  är stansat i kanten med en Martha Stewart stans

Innan jag började med foton och dekorationer använde jag en av Primas nya stenciler med gesso ovanpå turkosa pappret. Vimplar och fågeln uppe till höger är utklipp från pappren, vilket är en dekorationsteknik som är en stor favorit hos mig. Utklippt ur pappren så är det helt säkert att det matchar perfekt :) 

Dekorerat med bokstäver från Bo Bunny och Prima...



... Divine rosor i läckra vårfärger, naturband, doily, Finnabairs/Anna Dabrowskas Vintage Mechanicals och

blingstenar. Metalldekorationerna är verkligen utsökta precis som de är och förgyller vilket projekt som helst. Kan inte sluta använda dem!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Superfin!

/ Pia

Jasmine sa...

Mycket fint gjort! :)
Kram