Sidlista

måndag 27 maj 2013

För alltid

Idag visar jag en layout på mig och min dotter då hon var liten. Jag har använt Primas kollektion Engraver.

 Jag distressade det mönstrade pappret Atlas med färgerna Picked Raspberry och Evergreen Bough då jag ville ha en mer somrig touch över layouten. Jag la på gesso som jag spädde ut med vatten längs kanterna. Då jag kände att layouten blev rörig skar jag ner den och fäste den på lila papper. Genast blev den lugnare.

 Här ser ni underbara blommor från Prima blandat med svarta Magnolia med glitter, rosor och några Cherry Blossoms i beige och vitt. Bokstäverna är från Primas kollektion Lyric och de sitter på en die från Magnolia som är riktigt snygg.

 Ett metallås och en nyckel från Graphic 45 bröt av från alla blommor, De känns maffiga, tycker jag.
Bandet i naturfärg kommer från Prima. Det brun vita snöret finns i butiken till jättebra pris.

 Ha en fin vecka i det nu somriga vädret :-)



0 kommentarer: