Sidlista

fredag 10 maj 2013

Tankad med glädje

Jag tror jag har världens gladaste kille. ja..det är sällan han är sur och han sprider så mycket positiva vibbar runt sig. Idag visar jag en Layout på honom med Bo Bunnys coola papper från kollektionen Mama-Razi.

Jag började med att fästa det mönstrade pappret, som jag skurit ner 1 cm runt om, på ett cardstock matchande kollektionen. Sedan använde jag en stencil, Aztec och tog gesso över den med ett kontokort. Då jag fönat sprayade jag med grön chalk och lekte loss med olika stämplar ut mot kanterna. Jag fyllde i med en svart penna runt alla cirklar.

Bokstäverna kommer från Graphic45 och de är riktigt snygga!

Till kollektionen Mama-Razi finns metalldekosar med kameror på. De har även fina pärlor och pärlband i olika storlekar. Roliga tags och vimplar finns i denna förpackning. Turkosa rosen kommer från Prima, Mini Sachet, och den bruna och orange från Magnolia.




0 kommentarer: