Sidlista

fredag 5 juli 2013

Favoriter

En av mina stora passioner i livet (förutom scrapbooking då!) är att laga mat. Visst, jag tröttnar också på vardagsmaten som ska gå fort och har några favoriter som går runt och runt till vardags men ibland så gnistrar det till och jag hittar på nytt och jag älskar att laga mat till många gäster! Ett måste när jag lagar mat är en fin olivolja, balsamvinäger och färska kryddor och det ville jag föreviga!


Jag använde ett fint papper från Bo Bunny som är i princip färdigdekorerat, bara att skära till och sätta fast på bakgrunden, dessutom hittade jag de fina detaljerna i form av ett cafébord på ett annat papper ur serien - det passade ju perfekt! Längs hela ena sidan har jag fäst små klisterlappar med passande ord, från samma ark kommer de fina vimplarna nedan. Bokstäverna är från Prima.


Ovan en vacker blomma och de fina "trinkets" i metall från Bo bunny.



0 kommentarer: