Sidlista

söndag 4 augusti 2013

En sommarkorg med kort

Här kommer en sommarkorg och ett kort gjort utav Primas kollektion Lyric.



Korgen gjorde jag med Martha Stewart härliga stans och Cartridgen jag använde är tyvärr slutsåld men det finns många andra som jag också  har och tycker om.  Då det blev spillbitar kvar till sista alstret ville jag piffa upp den vita korgen med en stencil och gesso. Pappret Recital hade jag en vacker snutt kvar som jag klippte ut vackra blommor i från.

Jag valde fina rosor i storpack, Magnolias söta liljor samt Cherry blossoms att smycka korgen med.

Denna ängel kommer från Magnolia, visst är den söt?

Utav det sista materialet jag hade kvar gjorde jag detta kort.  Papper till det heter Orchestra  och Premier.
Blommor jag använt är beige och gula Cherry blossoms och vildrosor. Diecuten  är slutsålda.

Jag kommer tillbaks i morgon, hoppas du har tid att titta in då också,







1 kommentarer:

Ingba sa...

Åh, så fina. Korgen är ljuvlig.