Sidlista

torsdag 8 augusti 2013

Every single day

Även den här veckan blir det en layout med min dotter Emma som bara inom ett par veckor ska åka tillbaka till USA och Los Angeles för att studera ännu en termin.
Det har varit helt underbart att få ha henne hemma över sommaren och riktigt rå om henne.
Men det är med både glädje och sorg jag ser framemot dagen då hon åker tillbaka...
Med glädje därför att jag vet hur bra hon trivs "over there" och att det verkligen är hennes dröm att få leva och studera just där. Så för hennes skull är jag glad!
Men jag känner sorg eftersom jag vet att det kommer att vara flera månader nu som vi inte kommer att få träffa henne... Tur att Skype finns!
För jag kommer att sakna henne "Every single day"!
Jag har börjat med en vit cardstock som jag har stämplat och mistat + att jag har använt mig av en stencil.
Färgerna jag har använt mig av går ton i ton med papper och dekorationer.
Till min layout har jag använt mig av papper, journalingcard, chipboard och brads från Bo Bunny - Mama-razzi. Den serien är helt underbar i härliga mjuka färger som just här passar bra tillsammans med fotot på Emma och på känslan jag vill förmedla i min layout.
Bokstäverna kommer från Prima Marketing.
Jag har dekorerat med knapp med snöre, underbar blomma från Prima Marketing och löv.
Spetsen har jag tvinnat för att få en annan dimension på den.
Den fina bradsen kommer från Bo Bunny - Mama-razzi.

Tack för titten!
/Mette

0 kommentarer: