Sidlista

onsdag 6 november 2013

Jul kort från Scraplagrets nya DT

Hej på er

Jag har  fått den stora äran att ingår i Scraplagrets design team.
Vem är jag då?
Jag heter Louise med kallar mig för Udden i blogg världen.
Är gift och har två barn. Samt 6 katter.
Har alltid gillat att pyssla och sen 2007/2008 är jag fast i scrapbookingen.
En helt underbar hobby som både unga och gamla kan hålla på med.
Inget är rätt och fel.

Här nedan kommer mitt första alster som jag skapa som DT för scraplagret.


När jag fick mitt DT paket var det helt underbara papper med från Pion design.
Det papper jag fastnade direkt för var detta vackra med rådjuren.
Pion designs papper tycker inte jag man ska använda för mycket dekorationer på.
Det är själva papper som ska komma fram.
Som botten är det ett mörkbrunt cardstock.
Själv pion pappret har jag rivet kanterna på och chalkat det med brun ton.
I ena hörnet valde jag att klippa ut två små domherrar från ett av deras klippark.
Denna stämplen finns med i ett helt underbar stämpel paket från
För att lyfta stämplen så har jag lagt ett mörkbrunt cardstock och sen har jag rivit och chalkat kanterna.
Några vackra rosor som går ton i ton med pappret färd kommer i från

Vilken underbar vinter bild.
Egentligen behövs det inte mer än denna på hela kortet för den är så vacker.


Önskar er alla en trevlig vecka.

Kram


1 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Ett heeeelt ljuvligt Julkort