Sidlista

måndag 25 november 2013

Jul korts tavla


Denna gång blir det ett jul kort. Men vill man kan man använda det även som en tavla.
Så tar man en canavas tavla och klistra upp det på.
Jag har användande mig av följande papper från Pion design.
Wintertime in Swedish Lapland - Northern Lights
Pion Design Wintertime in Swedish Lapland - Nisse
Pion Design Wintertime in Swedish Lapland - Cut Out


Är har jag klippt ut en bild från ena pappret och satt fast det på det andra. På så sätt ser det ut som man även har ett hur lite längre bort.
På sidan av kortet finns denna fina spets


Den söta lilla nisse som åker skidor med alla julpost.



Lite snö har jag lagt dit genom min egna snö penna. Magnolia Vintage Berries - Silvery

 
Insidan på kortet den ena.
 
 
Den andra insidan där dom kan skriva sin hälsaning på.
 
Det var allt för denna gång och jag säger tack och hej.
 
kram Louise
 

0 kommentarer: