Sidlista

måndag 18 november 2013

Paket tags


Denna gång ska jag visa vilka fina tags man kan göra till julklapparna.
Först börjar man med att ta ett cardstock som man sen klipper ut till valfri tags storlek.
Där efter är det motivet man vill ha som man klipper ut.
Jag har anävnt mig av följande klipp ark för att göra dessa tags.
Pion Design Wintertime in Swedish Lapland
Pion Design Wintertime in Swedish Lapland - Cut Out
Pion Design Wintertime in Swedish Lapland - Borders


Här ser ni en av dom lite större tagsen som jag gjorde.
Stämplarna som jag använt på lite olika tags kommer i från You do Clearstamps - Svensk Jul
Färgerna som jag stämplat med är i från Distress Ink Pad Winter Set
På dom stora tagsen la jag av mitt eget Utee på framsidan.




Lite mindre tags fram och baksida.
Har chalkat både fram och baksida med Distress Ink Pad - Vintage Photo samt
Distress Ink Pad - Walnut Stain
I dessa mindre tags har jag bara tagit ett litet enkelt snöre.




Fram och baksida på dom minsta tagsen.
Vill man så kan man ju även hänga dessa i julblomman eller vad som.
Eller varför inte bordplacerings kort till julbordet.

 
Det var allt för denna gång.
Inte många veckor kvar till advent nu.
Jag föredrar ju sol och värme men just när man fåt tända ljustaken första gången och det blir så fint i alla fönster.
då är jag rätt nöjd även om det är både kallt och snö ute.
 
Ha det gott och var rädda om er.
 
Kram Louise
 

0 kommentarer: