Sidlista

torsdag 19 december 2013

Stop & reflect

Idag är det dags för lucka nr 19 och den ger dig 10% rabatt på alla enfärgade papper! 
Vilken grej!
Jag har nästan alltid enfärgad bakgrund på mina layouter som jag sen kan färga och stämpla som jag vill för att få den att passa min layout.

Mina layout idag är en layout med mig själv.
Jag vill påminna mig själv om att man ibland ska stanna upp och reflektera över livet.
Allt har annars en förmåga att bara svischa förbi.
Ni vet säkert vad jag menar?!

Först en närbild på just bakgrunden och på de härliga dekorationer som jag har använt. 
Och så lite mer dekorationer.
Bland annat ostduk, fjärilar, blommor och fin ram från Prima Marketing.
Till min layout har jag använt papper från Magnolia Winter Wonderland.
Och så här blev min layout...
Tack för att du tittade in och hoppas att du blev lite inspirerad!?

Kram!

2 kommentarer:

Jasmine sa...

Du är väldigt duktig på att skapa!
Kram

Unknown sa...

Gud va fin! Du gör alltid så snygga layouter :)