Sidlista

fredag 25 april 2014

En stor hög med kramar

Idag tänkte jag dela med mig av ett kort jag gjort med svensk text för en gångs skull. Jag gör nästan aldrig kort på svenska, men ibland sker det undantag.

Här är kortet jag har gjort.

Till detta kort har jag använt mig av ett mönstrat papper från Prima Princess - Collection Kit och kortbasen är Bazzill Juneberry Trio - Juneberry.  Runt kanterna använde jag Dark Chocolate Chalk Ink. den lilla fjärilen och hjärtan kommer från Bo Bunny Primrose - Chipboard Stickers. Textstämpeln har jag gjort själv.

Här är en liten närbild på kortet också.


Det blev en väldigt enkelt kort även denna gång, men som ni kanske har märkt vid det här laget så gillar jag rena och enkla kort. Hoppas ni gillade det och om ni är intresserade av några av produkterna jag använt så besök Scraplagrets Shop genom att klicka på länkarna i texten.


0 kommentarer: