Sidlista

fredag 20 juni 2014

Just because you are amazing

Idag tänkte jag dela ett kort jag gjorde i veckan med hjälp av några av de underbart vackra mönstrade papperna från Maja Designs. Gjorde ett lite enklare kort som går i blått och kanske passar till en speciell pojke eller liknande (även om det ju är lite "bling" även på detta kort).

Här är kortet jag har gjort.

Till detta kort har jag använt mig av ett två mönstrade papper från Maja Design och dessa är: Maja Design Vintage Spring Basics - 4th of April och Maja Design Vintage Spring Basics - 5th of April. Som kortbas har jag använt Bazzill Admiral Trio - Sydney.  Jag har sen använt en stämpel från SimonSaysStamp och lite pearls och bling som jag hade liggandes hemma. Vet tyvärr inte var de kommer ifrån. "Skvättarna" med färg är gjorda med hjälp av Color Wash Spray Ink från Ranger och knapparna hag jag fått ärva :)

Här är en liten närbild på kortet också.

Hoppas ni gillade mitt kort och om ni är intresserade av några av de fina papperna jag använt så besök Scraplagrets Shop genom att klicka på länkarna i texten.


0 kommentarer: