Sidlista

fredag 6 juni 2014

Till Dig

Fick några jättehärliga papper från Maja Designs som jag verkligen tycker mycket om. Det är otroligt härliga vintage-liknande papper som passar till allt. Jag använde dem till att göra ett kort idag och jag tycker att det funkade riktigt bra.

Här är kortet jag har gjort.

Till detta kort har jag använt mig av ett två mönstrat papper från Maja Design Vintage Spring Basics - 10th of March och Maja Design Vintage Spring Basics - 9th of March. Som kortbas har jag använt Bazzill Classic - Kraft.  Jag distressade kanterna med en sax och sedan använt Dark Brown Chalk Ink runt om. Texten är från Prima Rosarian 8x10 Alphabet Sheet. Blommorna, som är från Mulberry Cherry Blossoms 25mm - 2-tone Antique Blue och Mulberry 10mm - Light Mocha limmade jag fast med Glossy Accents. Som avslutning limmade jag fast en Prima Princess - Paperclip.

Här är en liten närbild på kortet också.

Hoppas ni gillade mitt kort och om ni är intresserade av några av produkterna jag använt så besök Scraplagrets Shop genom att klicka på länkarna i texten.


0 kommentarer: