Sidlista

måndag 23 november 2015

Julkort i vintage

Hej,
Jag har fått äran att vara gäst-DT hos Scraplagret, vilket är jättekul och spännande. Det här blir mitt första blogginlägg.


En liten presentation av mig är nog bra så här i första inlägget på bloggen. Jag heter Carina Friberg, och är från Stockholm. Till vardags jobbar jag med ekonomi, så jag ser scrapbookandet som en trevlig hobby och som ett utmärkt sätt att få utlopp för all den kreativitet jag känner att jag har. Jag har scrappat sedan år 2006, och skapar både layouter, alter och kort. Under senaste åren har det blivit mest kort. Jag tycker om att skapa med det mesta material, fast scrapbooking är nog min största hobby.

Jag har under helgen varit iväg på en pysselträff, och mitt tema för helgen har varit jul. Så jag har skapat ett julkort i vintage.


Jag har använt mig av:

Maja designs papper - Vintage frost basic 6th of december
Mulberry papers leaves set

Övrigt material jag hade i mina lådor:
Kortstomme crémevit
Versafine: Vintage sepia
Blommor
Träknapp
Textstämpel
Bling


Ha en trevlig dag!

/Carina F.

0 kommentarer: