Sidlista

fredag 22 april 2016

Mors dag - kort

Min tid som gäst-dt har nu lidit mot sitt slut, så detta blir mitt sista inlägg hos Scraplagret. Så glad att jag fick chansen! Det har varit en superkul upplevelse och att få skapa, inspirera och får visa upp i blogg som många läser. Vilken erfarenhet jag har fått! Jag tackar så jättemycket för mig.

Förra helgen var jag på scrapträff och skapade bland annat detta kort med inspiration från en skiss som var i en utmaning. Det var kul. Tillägnar kortet till Morsdag.



Jag använde mig av två papper - ett cardstock och ett mönsterpapper. Av mönsterpappret använde jag både fram- och baksida. Färgade in kanterna med distress ink. Stämplade rosen i vintage sepia och hade på lite glitterlim på utvalda ställen, dock syns det inte ordentligt på bilden.


Material:
Cardstock
Stämpel - Ros
Mönsterpapper från Divine Collection “En L’air”.
Distress ink iced spruce


Övrigt material jag hade i mina lådor:
Kortstomme 13,5x13,5, cremevit, dubbelvikt
Versafine Vintage sepia
Bling


0 kommentarer: