Sidlista

tisdag 5 maj 2009

Mera Just Chillin'

Vi fortsätter med fler layouter med papper och dekorationer från MM:s Just Chillin'!

Först ut en layout som ni kanske sett i shoppen, när min brorsson öppnar ägget som "påskharen" hade gömt! ;-) Och här har jag faktiskt blandat Boy- och Girl-kollektionerna!

Enfärgat papper: Bazzill New York City
Mönstrade papper: MM Just Chillin': Boy Patch Work samt Girl Glitter Butterfly
Stämplar: Build a Tree Singleton Maya Road
Dekorationer: Chipboard Maya Road; Paper Brads Festive Bazzill; knappar BG Sultry; akrylfärg MM

Närbild på en läcker paper brad, tillsammans med stämplade löv och knappar.

Enfärgat papper: Bazzill Dotted Swiss - Clover Leaf
Mönstrade papper: MM Just Chillin' Boy: Doodle, Flocked Camo & Foil Star
Dekorationer: Band MM Just Chillin' Boy Camo; knappar BG Sultry; kinesiska mynt

Bakgrundspappret är så läckert med de blänkade foliestjärnorna! Och det flockade pappret med camou-tryck kan jag inte få nog av. Klippte även ut några camouflage-"bitar" och fäste lite här och där. Dessutom fyllde jag i det ritade mönstret på ett av pappren med ProMarker-pennor.

Mycket av det jag använt ingår i MM-kiten som ligger under VECKANS ERBJUDANDE. Passa på!

/ Emma

1 kommentarer:

Nenne sa...

Åh, va fint! Nu fick jag lite inspiration till vad jag ska hitta på med några av de papprena som jag har! Du är sååå himla duktig! Alla dina detaljer är det bästa - och hur du använder papper helt djärvt! Jag måste lära mig klippa i papprena!

Kram
/Nenne