Sidlista

onsdag 19 augusti 2009

Mitt första DT-alster för Scraplagret!



Jag fick ett helt underbart paket av Emma. Det var omöjligt att inte bli inspirerad av dessa godsaker!

På detta kort har jag stämplat med en collagestämpel från Stampington som är på kloss, vilket känns lite lyxigt. Över den har jag stämplat en krackeleringsstämpel i ljusgrått som jag sedan har embossat med ett klart pulver. Samma stämpel har jag använt på tagen fast då stämplat med brun dyna. Det blir en väldig läcker effekt!

Materiallista:
Tim Holtz Metal Foliage
Somerset Artist Paper Pad - The Venetian Collection
Blommor Sprites 3
Natursnöre
Rött band
Lace Cynthia
Etikett 30x60 mm
Stämpel med krackeleringsmönster
Collagestämpel - The Glance
Dots Blissful

/ Camilla

1 kommentarer:

Willea sa...

Åh, vilket vackert kort!