Sidlista

måndag 17 augusti 2009

Scraplagrets DT - Camilla!

Den senaste tiden har det varit en hel del bakom kulisserna, och äntligen kan jag stolt presentera Scraplagrets designteam! Först ut är en tjej med otrolig känsla för layout och detaljer, ochsom är en riktig hejare på kort - nämligen...

... Camilla!

Namn: Camilla Bröndum

Alias/Nick: CamillaB

Blogg: http://millanpillans.blogspot.com

Bor: Jag bor i en villa i Kungälv tillsammans med min man och mina två flickor.

Bakgrund: Jag började med scrapbooking i slutet av 2004. Efter ungefär ett halvår upptäckte jag stämplingen och då var jag fast! 2006 blev jag tillfrågad av Pysselpassion om jag ville vara designer hos dem och var det i ungefär ett år. Har under två år varit med i Inkidos DT vilket har varit väldigt utvecklande.

Stil: Jag tror jag har en ganska bred stil och provar på det mesta, både stilrent och shabby chic. Men något som nog är ganska utmärkande för mig är att jag är ganska sparsam med dekorationer.

Använder gärna: Blingstenar och pärlor återkommer på nästan alla mina kort.

Använder helst inte: Har svårt att komma på något som jag absolut inte kan använda. Något jag med säkerhet inte använder är klistermärken med figurer annars är jag nog öppen för det mesta.

Övriga intressen: Fotografering och bildredigering är ett stort intresse som jag håller på att utforska på egen hand. Förmodligen ska jag försöka ta lite kurser i höst och utveckla intresset.

Välkommen till designteamet Camilla! ;-)

/ Emma

1 kommentarer:

Alex sa...

Jag har verkligen varit lite off sen jag börjat jobba o har helt missat att Scraplagret nu har ett designteam! Vilket gäng alltså! Tjohoo! Bra jobbat Emma!

Stort grattis till Camilla!