Sidlista

tisdag 20 oktober 2009

Jul med Inkido


Hos Scraplagret har julen börjat för länge sedan och många julkort tillverkas redan i stugorna. Idag tänkte jag visa er några kort jag gjort med produkter från Inkido!

Här har jag använt Bazzill Ivy som kortbas och fyllt på med Inkidos mönstrade julpapper i många lager. Jag avslutade med stämpeln God Jul 29, körsbärsblomma, miniros och pärlor från Inkido...

... samt en del av en självhäftande pärl-/kristallswirl från Prima, som får krypa fram från bakom stämpelmotivet.

Ett enkelt julkort passande en grabb kanske? Det gröna enfärgade pappret är sprayat med grön glimmer mist och man skymtar även stämplat med en notstämpel från Crafty Individuals. I övrigt är det Inkidos julpapper och pärlor. Stjärnan är gjort efter denna mall.

Till sist ett mer kvinnligt julkort med änglar och hjärtan. Jag upptäckte att ängelpappret från Inkido passade perfekt i nyans med Bazzills enfärgade Aqua bakom. Återigen stämpeln God Jul 29, pärlor, körsbärsblommor...

... och snöre med två små minibjällror i. De är så fantastiskt söta!

/ Emma

0 kommentarer: