Sidlista

söndag 1 november 2009

Att sy.


Förutom att scrappa så gillar jag att sy. Jag har sytt massor, allt från lapptäcken till kläder, och jag syr fortfarande en del. Nu sist var det Hogwarthskåpor till barnen inför Halloween. Så när jag fick mitt DT-paket härom veckan tyckte jag att det var dags att scrappa nåt om mitt intresse att sy.

Jag har använt papper från Graphic 45 Domestic Godess, och från Making Memories Vintage Findings, hydrangeablommor från Prima, och så massa härliga dekorationer, också från Vintage Findings.

Här är en närbild på några utav de underbara dekorationerna: knappar, nålar och metal and pearl flowers. Dragkedjan kommer från dotterns urvuxna jeans, och tyget från en gammal jeansskjorta.

Det var allt jag hade att visa idag :) Återkommer snart med mer Domestic Godess!

//Jenny

0 kommentarer: