Sidlista

måndag 7 december 2009

{Lucka 7} - Minibok med fotbollstema

Jag fick hem en sk kinabok i mitt senaste DT-paket av Emma. Jag gjorde en liten anteckningsbok åt min fotbollstokige son, denna ska han få i julklapp. Han har full koll på i stort sett allt som rör fotboll och antecknar hela tiden. Favoritlaget är Barcelona och därför fokuserade jag på detta lag när jag gjorde boken. Här är tanken att Oscar ska kunna skriva upp alla resultat, matcher och annat som han anser viktigt om laget.

Jag har använt sparsamt med dekorationer, och endast stansat ut stjärnor i röd cardstock. Det syns lite dåligt på bilden (det är inget bra fotoljus alls vid den här tiden på året), men jag har strukit på Crackle Accent och låtit det krackelera för en häftig effekt.

Papperet kommer från Inkido och bokstäverna är från Jenni Bowlin.

/ Marie

{Dagens lucka} - Köp kinaböcker för endast 15:-/st (ord. pris 25kr)! Max 2 st per kund. Rabatten dras manuellt. Erbjudandet gäller tom kl. 12.00 tisdagen den 8 december.


3 kommentarer:

Petraso sa...

WOW Denna Lo måste jag visa min son!!!!! Shit!!! så läckert

Anonym sa...

jättebra tips!!
tack!!
Eva-Lena H

Anonym sa...

Instämmer! Barca är bara bäääst!!! (Även innan Zlatan!) Superläcker bok!