Sidlista

fredag 26 februari 2010

Egolayout

En lite personlig layout om mig och mina tankar kring att hitta två par alldeles för små jeans i garderoben. Jag kände att det faktiskt fick vara nog med allt stillasittande i soffan och vad det medför.

Jag har använt papper från Pink Paislee Cupid och embossad cardstock som bas. De stora bokstäverna kommer från American Crafts och de små bokstavstickersen är ur eget förråd: jag fick dem i ett kit jag beställde från USA för länge sedan. Jag tror inte ens att de är tänkta till att vara för scrapbooking utan mer som kontorsmaterial.

På tagen bakom fotot har jag skrivit lite dold journaling och sedan har jag klippt ut den lilla fina damen från en tag. Båda tagsen kommer från MM:s Vintage Findings. Därifrån kommer även den lilla blomman.

På fina damen har jag strukit ut Crackle Accents, som ger en häftig gammaldags look när den torkat.


/DT Marie

0 kommentarer: