Sidlista

lördag 3 april 2010

Lilo gästar Scraplagret!

På självaste påskafton presenterar jag härmed stolt vår gästdesigner Lilo! Lilo är en inbiten scrappare som länge inspirerar många av oss med sina härliga alster. Såhär berättar Lilo om sin första layout:

Jag blev så klart jätteglad när jag fick gästa hos Scraplagret! Titta bara på utbudet i butiken. Dessutom har jag bara hört trevligt om Emma och Scraplagret, och gillar den inspiration som designteamet där ger.

När kitet kom blev jag mållös! Så vackra saker och genomtänkta för just mig. En hel del fågeltema och väldigt vackra papper från GCD Studios.

Papprena från GCD Studios är lätt att bli förälskad i. Dubbelsidiga, vackra motiv och olika struktur på. Här har jag ett mönstrat papper som bakgrundspapper. Wellpappen tog jag tillvara, den var scrapsakerna från Scraplagret inlindade i. Se på den matchande diecutbården med fåglar uppe i hörnet!

Fågeln jag klippt ut ur ett av papprena är så läcker. Den är helt blank, som lackad. Likaså blomman nere i hörnet. Dekorationerna hos Scraplagret gillar jag. Som de glittrande rosorna, spetsen och hattnålen.

(Fjärilen hittar du här. / Emma)

På bilderna är min bästa vän och hennes dotter Micaela, min guddotter. När de kommer och hälsar på hemma hos oss är det alltid fåglarna som är höjdpunkten. Att släppa ut dem när vi äter frukost! Här är det Mango de sitter och pratar med.

/ Lilo

Kika gärna in i Lilos blogg! / Emma

1 kommentarer:

Cath. sa...

Helt ljuvlig LO! Du är ju så där tok-duktig med alla detaljer!
Kram och glad påsk önskar jag alla på Scraplagret.