Sidlista

söndag 2 maj 2010

Doppresent med vackra rosor

Jag hittade den här stora underbara skeden på loppis för ett tag sedan, och då började ju min hjärna att spinna. Jag tyckte den skulle passa så bra att dekorera en doppresent med.

De vackra röda glittriga rosorna, och de mochafärgade körsbärsblommorna, som jag fick i mitt dt paket, passar så fint till och matchar dessutom det rutiga bandet perfekt.


Den fina tagen som jag har använt är från Pink Paislee. De härliga rosbladen från Prima, och de champagnefärgade pärlorna från Inkido.

Kartongen har jag vikt själv, till underdelen har jag använt Pink Paislee 365 Degrees - Think Big och till överdelen ett matchande cardstock.

Tänkte mig att man kan ge det här paketet, i den här färgställningen både till en flicka eller pojk i doppresent. Så nu är det bara att vänta på att man blir bjuden på dop och får fylla presentkartongen med lite vackert.

dt_pernilla[1] Scraplagret

2 kommentarer:

Mia sa...

Supersnyggt! Har du limmat fast blommorna på skeden eller hur har du fäst dem??
Kram kram

Unknown sa...

Tack så mycket!
Japp, jag limmar, det sitter fast bäst så.

Kram Nilla