Sidlista

måndag 3 maj 2010

Kuvertkort

När jag fick de underbara papprena 3ndy Papir, från Emma, kände jag för att prova på ett kuvertkort i form av ett hjärta som många viker nu.

Jag tänkte mig ett inbjudningskort, den läckra stämpeln är från Crafty Individuals, Teaparty, passade så fint. Jag har dekorerat sparsamt med en körsbärsblomma, Prima blommor och så de vackra "pärlhattarna" i metall.

Baksidan, med det vackra breda rutiga bandet.

Så till sist insidan, enkelt dekorerat, distressat och så lite symaskinssöm.

dt_pernilla[1] Scraplagret

4 kommentarer:

Linapyssel sa...

Vackra papper och kort Pernilla...vilken harmoni!!!
kram Lina

Nenne sa...

Underbart! Måste genast göra ett kort med den vikningen! tack för inspirationen :D

Unknown sa...

Tack så mycket! :)

Kramar tillbaka.
Nilla

Emma sa...

Åh vad fint!! Finns det mall till ett sånt kort någonstans tro??